Založ si blog

Voličomer – trochu spamu na podporu jednej ankety

Pravda.sk dnes spustila celkom milú anketu s názvom Voličomer. Nie je to žiadny prieskum voličkých preferencií. Princíp je v tom, že (napríklad) som už prakticky rozhodnutý voliť nejakú stranu, ale moje názory môžu byť úplne iné ako názory väčšiny voličov danej strany. Ak nechodím každý deň na pivo so sto ďalšími ľuďmi, s ktorými sa rozprávam o politike, nemám šancu zistiť, či vlastne som typický volič danej strany a či zapadnem medzi jej ostatných voličov, alebo som úplne mimo prúdu.

volicomer630x185

Anketa mi povie, ako na tom som. Odpoviem na 20 otázok typu „Súhlasíte s finančnou podporou cirkvi zo strany štátu?“ a na konci uvediem stranu, ktorú sa chystám voliť. Moje odpovede sa porovnajú s odpoveďami ostatných ľudí, ktorí už dotazník vyplnili, a zobrazí sa mi graf udávajúci percentuálnu mieru zhody mojich názorov s názormi voličov všetkých strán, ktoré idú do parlamentných volieb 2010.

Samozrejme, výsledky netreba brať príliš vážne a závisia dosť od toho, koľko ľudí už predo mnou dotazník vyplnilo. Interná infomácia (:-) z kuchyne Pravda.sk hovorí, že zatiaľ je niekoľko stoviek vyplnených dotazníkov. Veď vyskúšajte a uvidíte. Snažte sa anketu aspoň prvý raz vyplniť seriózne, ale aj takáto sranda vám môže vyjsť:

volicomer500x532

P.S. Ospravedlňujem sa za tento napoly reklamný post. Dôvod: tá anketa je podľa celkom zaujímavý projekt.

Sčítanie 2011: Pri prihlasovaní sa do elektronického formulára si dávajte pozor (Aktualizácia)

21.05.2011

Aktualizácia 21. mája 20:00: Chyba sa našla – v mojej nepozornosti, na ktorú ma naviedlo papierové tlačivo s identifikátorom. Úplne triviálna vec. Namiesto zvýraznenia posledných šiestich znakov identifikátora pre formulár o byte je zvýraznených sedem. Ak človek najskôr vypĺňa viacero formulárov o obyvateľovi, kde je zvýraznenie správne, nenapadne mu kontrolovať [...]

Valentínsky rozchod, pri ktorom magiobox takmer vyletel von oknom

15.02.2011

Obálku som otvoril na Valentína. Nasledoval dlhý telefonát do Košíc. Vysvetlila mi to jasne a bez zbytočných emócií. Otvoril som okno, nech mi mrazivý vzduch schladí hlavu. Dokážem trafiť cca trojkilovým magioboxom zo štvrtého poschodia rovno do pootvoreného kontajnera? Bez toho, aby som niekoho prizabil?

Ani čakáreň, ani záchod. Iba nové stĺpy. To sú slovenské železnice

15.04.2010

Náhodou som v počítači objavil tento takmer tri roky starý a zatiaľ neuverejnený text. Nepamätám si, prečo som ho vtedy nepoužil, a neviem, či je ešte aktuálny – odvtedy som vlakom necestoval. Ale hádam sa toho toľko za tri roky nezmenilo: Ak by som práve nesedel vo vlaku, nikdy by som tento post nenapísal. Ale sedím (v ňom), som sám, mám pohodlie, mobilný internet a [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Jaroslav Matyáš

Len tak mimochodom

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 36621x
Priemerná čítanosť článkov: 5232x

Autor blogu