Založ si blog

Valentínsky rozchod, pri ktorom magiobox takmer vyletel von oknom

135-rozchod2Obálku som otvoril na Valentína. Nasledoval dlhý telefonát do Košíc. Vysvetlila mi to jasne a bez zbytočných emócií. Otvoril som okno, nech mi mrazivý vzduch schladí hlavu. Dokážem trafiť cca trojkilovým magioboxom zo štvrtého poschodia rovno do pootvoreného kontajnera? Bez toho, aby som niekoho prizabil?

T-Com mi dva roky k faktúram prikladal leták s akciovou ponukou lepšou ako tá, na ktorú som sa zaviazal. Milé. Rozmýšľal som, koľko asi ročne investujú do softvéru, hardvéru a ľudí na riadenie vzťahov so zákazníkmi, a pritom nie sú schopní roztriediť zásielky podľa aktuálneho statusu klienta a zbytočne ho nas..rajú. To som ešte nevedel, čím ma dokážu prekvapiť tento rok.

Po skončení viazanosti mi namiesto novej ponuky sucho poslali faktúru na „tarifnú cenu“. Dvojnásobnú oproti tej, ktorú som platil doteraz a trikrát vyššiu oproti aktuálnej trhovej cene za porovnateľnú službu. Ani len ten leták nepriložili. Tomu hovorím CRM hodné nadnárodnej firmy zvučného mena. Podľa mňa by ste urobili to isté, čo som dnes ráno urobil ja. Pohár pretiekol, džbán sa rozbil, navštívil som obchodné miesto a definitívne ukončil náš dlhý, no problematický vzťah.

Bude ma to stáť vyše 80 € – zhruba toľko T-Comu zaplatím navyše nad bežnú cenu služby, ktorú vo výpovednej lehote zmluvy musím ešte dva mesiace odoberať za nezmyselne nadsadenú tarifnú cenu. Moja chyba, mal som si do kalendára poznačiť dátum konca viazanosti. Žily mi to netrhá (Igor ďakujem za pripomenutie tohto čarovného a takmer zabudnutého slovného spojenia), získanie nového zákazníka namiesto mňa bude tíkomákov stáť určite viac. Odo mňa už neuvidia ani euro.

Ilustrácia: http://www.sxc.hu/profile/spekulator

Sčítanie 2011: Pri prihlasovaní sa do elektronického formulára si dávajte pozor (Aktualizácia)

21.05.2011

Aktualizácia 21. mája 20:00: Chyba sa našla – v mojej nepozornosti, na ktorú ma naviedlo papierové tlačivo s identifikátorom. Úplne triviálna vec. Namiesto zvýraznenia posledných šiestich znakov identifikátora pre formulár o byte je zvýraznených sedem. Ak človek najskôr vypĺňa viacero formulárov o obyvateľovi, kde je zvýraznenie správne, nenapadne mu kontrolovať [...]

Voličomer – trochu spamu na podporu jednej ankety

06.05.2010

Pravda.sk dnes spustila celkom milú anketu s názvom Voličomer. Nie je to žiadny prieskum voličkých preferencií. Princíp je v tom, že (napríklad) som už prakticky rozhodnutý voliť nejakú stranu, ale moje názory môžu byť úplne iné ako názory väčšiny voličov danej strany. Ak nechodím každý deň na pivo so sto ďalšími ľuďmi, s ktorými sa rozprávam o politike, nemám [...]

Ani čakáreň, ani záchod. Iba nové stĺpy. To sú slovenské železnice

15.04.2010

Náhodou som v počítači objavil tento takmer tri roky starý a zatiaľ neuverejnený text. Nepamätám si, prečo som ho vtedy nepoužil, a neviem, či je ešte aktuálny – odvtedy som vlakom necestoval. Ale hádam sa toho toľko za tri roky nezmenilo: Ak by som práve nesedel vo vlaku, nikdy by som tento post nenapísal. Ale sedím (v ňom), som sám, mám pohodlie, mobilný internet a [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Jaroslav Matyáš

Len tak mimochodom

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 36614x
Priemerná čítanosť článkov: 5231x

Autor blogu