Obálku som otvoril na Valentína. Nasledoval dlhý telefonát do Košíc. Vysvetlila mi to jasne a bez zbytočných emócií. Otvoril som okno, nech mi mrazivý vzduch schladí hlavu. Dokážem trafiť cca trojkilovým magioboxom zo štvrtého poschodia rovno do pootvoreného kontajnera? Bez toho, aby som niekoho prizabil?
T-Com mi dva roky k faktúram prikladal leták s akciovou ponukou lepšou ako tá, na ktorú som sa zaviazal. Milé. Rozmýšľal som, koľko asi ročne investujú do softvéru, hardvéru a ľudí na riadenie vzťahov so zákazníkmi, a pritom nie sú schopní roztriediť zásielky podľa aktuálneho statusu klienta a zbytočne ho nas..rajú. To som ešte nevedel, čím ma dokážu prekvapiť tento rok.
Po skončení viazanosti mi namiesto novej ponuky sucho poslali faktúru na „tarifnú cenu“. Dvojnásobnú oproti tej, ktorú som platil doteraz a trikrát vyššiu oproti aktuálnej trhovej cene za porovnateľnú službu. Ani len ten leták nepriložili. Tomu hovorím CRM hodné nadnárodnej firmy zvučného mena. Podľa mňa by ste urobili to isté, čo som dnes ráno urobil ja. Pohár pretiekol, džbán sa rozbil, navštívil som obchodné miesto a definitívne ukončil náš dlhý, no problematický vzťah.
Bude ma to stáť vyše 80 € – zhruba toľko T-Comu zaplatím navyše nad bežnú cenu služby, ktorú vo výpovednej lehote zmluvy musím ešte dva mesiace odoberať za nezmyselne nadsadenú tarifnú cenu. Moja chyba, mal som si do kalendára poznačiť dátum konca viazanosti. Žily mi to netrhá (Igor ďakujem za pripomenutie tohto čarovného a takmer zabudnutého slovného spojenia), získanie nového zákazníka namiesto mňa bude tíkomákov stáť určite viac. Odo mňa už neuvidia ani euro.
Ilustrácia: http://www.sxc.hu/profile/spekulator
Ja už s blogmi a Pravdou pomerne dávno... ...
Ja nuž s blogmi a Pravdou dávno nemám... ...
Pán M., napísal ste ďalší článok ...
Pán Matyáš, napísal ste ďalší ...
Celá debata | RSS tejto debaty