Založ si blog

Archív: marec, 2010

Nevieš po maďarsky, nedostaneš prácu

Spomenul som si na príhodu spred viac ako 5 rokov. Taká bežná rodinná konverzácia o tom, ako ide život. Môj švagor, svokra a ja. V jednej slovenskej dedine pri Nových Zámkoch. Švagor sa sťažuje, že nikde v okolí nemôže zohnať robotu. Všade chcú, aby vedel po maďarsky. „To je teda dobré svinstvo.“ „Veď sme na Slovensku!“, pridáva sa spravodlivo […]

Pokračovanie článku

Kvetinka pre T-Com (koľko stojí mesiac bez Magia)

Nedávno som sa na blogu posťažoval, ako som musel vydržať mesiac bez telky. Napriek dlhým zimným večerom to bolo celkom fajn. Ale dal som si tú námahu a spísal reklamáciu – predsa nebudem platiť za službu, ktorú som nie vlastnou vinou nemohol čerpať. Inšpirovaný našimi feministkami a ich vrátenými ružami pre Fica, za vyriešenie reklamácie vraciam T-Comu žltú […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Jaroslav Matyáš

Len tak mimochodom

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 37888x
Priemerná čítanosť článkov: 5413x

Autor blogu